8 February 2013

One more exam

EN:
If you think i look tired or that my roots are bigger than even, is just an impression :)) I wanted them to be like this, you may know that is very IN to let your roots grow and be very visible, mmm just wonderful!And I'm not talking about ombre!! NOT. ok, this was the sarcasm dose for today. Just because I brought into discussion this topic, in my opinion is not something we should adopt.When I look at this pictures all I can see are my roots and my desperate need to die my hair (don't worry, today i will solve this problem).
In my case, it is just a way to excuse my indolence :))
What do you think about this new trend, you enjoy it or not?

RO:
Daca aveti impresia ca sunt obosita si ca radacinile mele sunt mai mari ca niciodata, este doar o impresie:)). Despre radacini, va pot spune ca asa mi-am dorit sa le las.Poate stiti ca este foarte IN sa le lasi sa screasca si sa fie foarte vizibile, mmm minunat!!  NOT! Si in acest caz, nu ma refer la ombre. Ok, aceasta a fost doza de sarcasm pentru azi. Pentru ca tot am adus in discutie acest lucru, parerea mea este ca aceasta tendinta nu este tocmai de adoptat. Personal, cand ma uit la pozele mele, nu vad decat radacinile crescute si nevoia disperata de a-mi vopsi parul (Si astazi ma voi ocupa de aceasta problema).
In cazul meu, a fost doar un mod de a-mi scuza indolenta :)))
Voi ce parere aveti despre acest trend, va place sau nu?

Kisses,Manuella ♥ 

I was wearing: Jacket: Here, Blouse: Local Market, Bag: LaPallete, Jeans: Bershka, Boots: Zara







17 comments:

  1. Mie imi place cum arata parul cu radacinile crescute:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, la unele persoane arata bine ce este drept.Dar cand vine vorba de mine parca nu stau lucrurile la fel :))

      Delete
  2. Me encanta el look, las botas son geniales y el toque que le da el bolso al look es estupendo!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. I need those jeeaaaannnnssss @_@

    cappuccinoandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ne place trendul si este chiar f comod..am tot obosit sa imi vopsesc radacinile si l-am vopsit pana la jumatate intr-un blond inchis...mai putina arsura si mai putine batai de cap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silvia, iti urmaresc blogul si parul tau arata mereu minunat! Asa ca probabil problema este la mine :)) asa cum am zs mai devreme imi place la altii dar la mine parca nu merge :*

      Delete
  5. cred ca numai tu le observi, imi placesum iti sta. si tinuta a minunata. pupici din TM.

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. e superba tinuta ta! Mie imi place ombre hair, eu nu mi-am mai vopsit parul de un an si ma bucur ca am "a perfect ombre hair". Imi place si cum iti sta tie cu radacinile nevopsite, deci nu te mai stresa, esti extrem de frumoasa indiferent de cat de vopsit iti e parul :)

    ReplyDelete
  7. Love the bag and the boots! :)

    manicfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nice boots!!!!

    xoxo
    Joyce

    Follow me on: livstyle

    ReplyDelete
  9. Love the jacket! If you're still don't know what to do for Valentine's Day check out my recent post for ideas.

    www.iheartblack.com

    ReplyDelete
  10. superba tinuta!! foarte draguta geanta!
    sincer nici mie nu imi place trendul asta cu radacinile crescute la vedere, mi se pare ca arata parul neglijat, parerea mea :)

    te pup
    Carmen

    http://noissapym.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  11. I am done with exams as of today! :)

    http://the-may-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super cool outfit! I really like the boots ans the plaid shirt! You look great and so stylish.

    Eirini
    http://fashionreactor.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  13. Nici mie personal nu imi plac cum arata radacinile nevopsite! Se vede foarte clar neglijenta si plus de asta, la fel cum le simti tu batatoare la ochi, asa e si pentru mine! Dar daca le vopsesti mai inchis si mai pierdut, iar apoi lasi parul sa creasca arata chiar bine! Iar de aici o iau spre ombre! <3

    BTW, imi place jacheta la nebunie! Kisses
    www.indiechase.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)