22 August 2012

Hair and Make-up tutorials


Aceasta postare va poate fi de folos mai mult voua, dragele mele cititoare din Romania deoarece pasii pe care trebuie sa ii urmati ii veti putea gasi pe Diva Hair si mai exact: Hair si Make-up . 
Sunt curioasa daca le veti incerca ...eu pot spune ca singura este imposibil sa ajung la un astfel de rezultat ,dar cu siguranta voi sunteti mai indemanatice :D
Sper sa va placa 

Kisses, Manuella ♥






Oana Motoi - hair stylist
motoi_oana@yahoo.com
tel:0766.251.571 

Cristian Buca - make-up artist
0766 818 872

Silvia Postolatiev - fotograf

9 comments:

  1. wooooow! cu siguranta nici mie nu mi-ar iesi asa un machiaj :( poate daca m-as antrena in fiece zi :))

    The Indie Chase Blog

    ReplyDelete
  2. ce fain iti sta asa parul! :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Superb machiajul, coafura, tu!

    ReplyDelete
  4. Love the hairstyle!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. e o coafura foarte draguta, dar eu nu am nici o sansa sa o fac de una singura

    ReplyDelete
    Replies
    1. te inteleg perfect...si eu sunt in aceeasi situatie :)) :*

      Delete
  6. this hairdo is incredible! you are so beautiful :)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)